Webcam del

Logo reserva

XIVè Concurs de Fotografia Submarina
Dia 2 de juny.

Per a més informació adreçar-se a la pàgina de la secció de submarinisme
Us esperam.

Cartell concurs 2024

xarxes

ASSEMBLEA GENERAL ORDINÀRIA

Logo CNSLa junta Directiva del Club Nàutic de Sóller ha acordat convocar ASSEMBLEA GENERAL ORDINÀRIA, per tal de donar compte de les activitats realitzades aquest any i amb el següent ordre del dia:

1.- Aprovació si s'escau, de l'acta de l'Assemblea anterior.
   2.- Estat de comptes.
   3.- Projectes d'activitats per a l'exercici següent.
   4.- Canvis vocals de Piragüisme.
   5.- Precs i preguntes.

Dita Assemblea tendrà lloc al Restaurant Lua del Port de Sóller, el proper dia 14 de desembre a les 19:00 hores en primera convocatòria i a les 20:00 en segona convocatòria.

El president, Rafel Solivellas Coll

Mediterranean Fest
S'ha ajornat als dies 9 i 10 per raons meteorologicas.

Ajornat

Mediterranean Fest
Dies 1,2 i 3 de setembre al Port de Sóller.

M_fest

Programa d'actes

Lliurament de trofeus XIIIè Concurs de Fotografia Submarina
Dia 9 de juny. a les 20h al Museu Balear de Ciències Naturals .
Com arribar

XIIIè Concurs de Fotografia Submarina
Un any més posa'm en marxa el Concurs de Fotografia Submarina, per seguir potenciant la proposta d'una reserva marina a la zona nord de l'illa, declarada Patrimoni de la Humanitat per la Unesco. Per s'Illeta Reserva Marina.
Per a més informació adreçar-se a la pàgina de la secció de submarinisme       carta concursants
Us esperam.

Renovació de la directiva del Club nàutic Sóller

Rafel Solivelleas president, vice-president Domingo Ramon, tresorer Toni Marroig, vocalia de submarinisme Gerard, vocal de pesca, Juanjo Martinez
, vocal de piragüisme, Tomeu Oliver.

ASSEMBLEA GENERAL ORDINÀRIA

1.- Aprovació si s'escau, de l'acta de l'Assemblea anterior.
   2.- Estat de comptes.
   3.- Projectes d'activitats per a l'exercici següent.
   4.- Canvis vocals de Piragüisme.
   5.- Càrrecs de la Junta a disposició dels socis.
   6.- Precs i preguntes.

Dita Assemblea tendrà lloc al Restaurant Lua del Port de Sóller, el proper dia 14 de desembre a les 19:30 hores en primera convocatòria i a les 20:30 en segona convocatòria.

El president, Rafel Solivellas Coll

XIIè Concurs de Fotografia Submarina
Per raons alienes a l’organització del XIIè Concurs de Fotografia Submarina, el lliurament de trofeus del concurs es farà el dia 10 de juny a les 20h al Museu Balear de Ciències Naturals.

CONVOCATÒRIA DE JUNTA GENERAL EXTRAORDINÀRIA
Logo CNSEl President del Club N'autic de Sóller convoca junta general extraordinaria de socis, que es celebrarà al Restaurant Lua ( Carrer de Santa Caterina d'Alexandria. 1, 07108 Sóller, Illes Balears) el proper dijous dia 3 de març a les 19:30h en primera convocatòria ia ales 20:00h en segona convocatòria amb el següent ordre del dia:

ORDRE DEL DIA

1. Elecció de la nova Junta Directiva.
   2. Modificació de la principal modalidad esòrtiva del Club (modificació dels estatuts)
   3. Temes varis

Divendres 11 de febrer de 2022
El President, Sr. Rafael Luis Solivellas Coll

Resposta del Director General de Marina Mercant
Aquí teniu la resposta del Director General de Marina Mercant a la petició d'aclaració del secretari general de l'Asociacion Nacional de Empresas Nauticas.

Qüota primer semestre
La qüota del primer semestre no es cobrara per la crisis del COVID19.

Donatiu
El Club Nàutic Sóller a fet un donatiu a la campanya de Sóller Solidari per els usuaris del Rebost per la falta d'aliments per mor del COVID19.

XIIè Concurs de Fotografia Submarina
A causa de la pandèmia del coronavirus que estem passant, ens veiem obligats a ajornar el XIIè Concurs de Fotografia Submarina "Per s'Illeta, reserva marina" de Club Nàutic de Sóller.
Tot esperant veure com succeeixen els esdeveniments, intentarem fer-ho a final d'estiu. A dia d'avui no podem tenir una data clara, encara que si ho celebréssim, us informarem amb temps.
Cuideu-vos molt i esperem gaudir d'unes precioses immersions el més aviat possible.

Campeonat d'Espanya K2
Després d'onze anys, la sollerica Cati Sanchez Coll amb al seva companya Marina Ramon ha tornat a fer pòdium del campionat d'Espanya de K2 spinter/surksky.

Granizada

Proves de pesca: