Webcam del
meteorológica

Logo reserva

Resposta del Director General de Marina Mercant
Aquí teniu la resposta del Director General de Marina Mercant a la petició d'aclaració del secretari general de l'Asociacion Nacional de Empresas Nauticas.

Qüota primer semestre
La qüota del primer semestre no es cobrara per la crisis del COVID19.

Donatiu
El Club Nàutic Sóller a fet un donatiu a la campanya de Sóller Solidari per els usuaris del Rebost per la falta d'aliments per mor del COVID19.

XIIè Concurs de Fotografia Submarina
A causa de la pandèmia del coronavirus que estem passant, ens veiem obligats a ajornar el XIIè Concurs de Fotografia Submarina "Per s'Illeta, reserva marina" de Club Nàutic de Sóller.
Tot esperant veure com succeeixen els esdeveniments, intentarem fer-ho a final d'estiu. A dia d'avui no podem tenir una data clara, encara que si ho celebréssim, us informarem amb temps.
Cuideu-vos molt i esperem gaudir d'unes precioses immersions el més aviat possible.

Assemblea general ordinària
Logo CNSLa junta Directiva del Club Nàutic de Sóller ha acordat convocar ASSEMBLEA GENERAL ORDINÀRIA, per tal de donar compte de les activitats realitzades aquest any i amb el següent ordre del dia:

1.- Aprovació si s'escau, de l'acta de l'Assemblea anterior.
   2.- Estat de comptes.
   3.- Projectes d'activitats per a l'exercici següent.
   4.- Precs i preguntes.

Dita Assemblea tendrà lloc al Restaurant Doménico del Port de Sóller, el proper dia 17 de desembre a les 20:00 hores en primera convocatòria i a les 20:30 en segona convocatòria.
El president, Rafel Solivellas Coll

Campeonat d'Espanya K2
Després d'onze anys, la sollerica Cati Sanchez Coll amb al seva companya Marina Ramon ha tornat a fer pòdium del campionat d'Espanya de K2 spinter/surksky.

XI Concurs de Fotografia Submarina
Un any més posa'm en marxa el Concurs de Fotografia Submarina, per seguir potenciant la proposta d'una reserva marina a la zona nord de l'illa, declarada Patrimoni de la Humanitat per la Unesco. Per s'Illeta Reserva Marina.
Per a més informació adreçar-se a la pàgina de la secció de submarinisme
Us esperam.

Jornades d'estudis de la mar
Els propers dies 15,16,17,23 i 24 de Febrer a Ses Voltes i al Museu de la Mar del Port de Sóller tindrà lloc aquestes jornades organitzades pel Museu Marítim de Mallorca. Per a més informació podeu davallar el programa de les jornades aquí