Webcam del
meteorológica

Logo reserva

Campeonat d'Espanya K2
Després d'onze anys, la sollerica Cati Sanchez Coll amb al seva companya Marina Ramon ha tornat a fer pòdium del campionat d'Espanya de K2 spinter/surksky.

XI Concurs de Fotografia Submarina
Un any més posa'm en marxa el Concurs de Fotografia Submarina, per seguir potenciant la proposta d'una reserva marina a la zona nord de l'illa, declarada Patrimoni de la Humanitat per la Unesco. Per s'Illeta Reserva Marina.
Per a més informació adreçar-se a la pàgina de la secció de submarinisme
Us esperam.

Jornades d'estudis de la mar
Els propers dies 15,16,17,23 i 24 de Febrer a Ses Voltes i al Museu de la Mar del Port de Sóller tindrà lloc aquestes jornades organitzades pel Museu Marítim de Mallorca. Per a més informació podeu davallar el programa de les jornades aquí

Assemblea general ordinària
Logo CNSLa junta Directiva del Club Nàutic de Sóller ha acordat convocar ASSEMBLEA GENERAL ORDINÀRIA, per tal de donar compte de les activitats realitzades aquest any i amb el següent ordre del dia:

1.- Aprovació si s'escau, de l'acta de l'Assemblea anterior.
   2.- Estat de comptes.
   3.- Projectes d'activitats per a l'exercici següent.
   4.- Precs i preguntes.

Dita Assemblea tendrà lloc al Restaurant Doménico del Port de Sóller, el proper dia 12 de desembre a les 20:00 hores en primera convocatòria i a les 20:30 en segona convocatòria.
El president, Rafel Solivellas Coll

Fira de la Mar. Serra de Tramuntana 2018
Els propers dies 21,22 i 23 de setembre al Port de Sóller tindrà lloc la Fira de la mar Serra de Tramuntana 2018.
Podeu davallar el programa de la fira aquí

Regata Maritim-Sóller
El Reial Club Marítim de Barcelona amb la col·laboració de l’ARAM i del Club Náutic de Sóller i d’acord amb el que es disposa en la Regla 89 del RRV de la World Sailing, es complau en anunciar i organitzar la celebració de la Regata Sóller 2018 per a iots de Creuers amb tripulació solitaris i A2 sota el Sistema de Mesurament ORC
.

Document informatiu
Per a més informació:

Escola de vela 2018
La Federació Balear de Vela organitza cursos de vela al Port de Sóller els mesos de juliol i agost.
Els socis del Club Nàutic de Sóller tenen un descompte del 10% a la inscripció.
Per a més informació:

Lliurament de trofeus X Concurs de Fotografia Submarina
El proper divendres dia 15 de juny a les 20:30h és farà el lliurament de trofeus del X Concurs de Fotografia Submarina al Museu de la Mar. Si heu de menester un mapa per poder arribar-hi el podeu trobar a la secció de submarinisme
Us esperam.

Granizada

6 abril 2019
Social pesca por especies.

9 junio 2019
XI Concurso de Fotografía Submarina

8 junio 2019
Social pesca de albacoras al currican

21 junio 2019
Entrega trofeos XI Concurso de Fotografía Submarina.

7 septiembre 2019
Social Raons.

14 septiembre 2019
Dia de puertas abiertas Sóller SUP.