Webcam del
meteorológica

Logo reserva

Regata Maritim-Sóller
El Reial Club Marítim de Barcelona amb la col·laboració de l’ARAM i del Club Náutic de Sóller i d’acord amb el que es disposa en la Regla 89 del RRV de la World Sailing, es complau en anunciar i organitzar la celebració de la Regata Sóller 2018 per a iots de Creuers amb tripulació solitaris i A2 sota el Sistema de Mesurament ORC
.
Document informatiu
Per a més informació:

Escola de vela 2018
La Federació Balear de Vela organitza cursos de vela al Port de Sóller els mesos de juliol i agost.
Els socis del Club Nàutic de Sóller tenen un descompte del 10% a la inscripció.
Per a més informació:

Lliurament de trofeus X Concurs de Fotografia Submarina
El proper divendres dia 15 de juny a les 20:30h és farà el lliurament de trofeus del X Concurs de Fotografia Submarina al Museu de la Mar. Si heu de menester un mapa per poder arribar-hi el podeu trobar a la secció de submarinisme
Us esperam.

X Concurs de Fotografia Submarina
Un any més posa'm en marxa el Concurs de Fotografia Submarina, per seguir potenciant la proposta d'una reserva marina a la zona nord de l'illa, declarada Patrimoni de la Humanitat per la Unesco. Per s'Illeta Reserva Marina.
Per a més informació adreçar-se a la pàgina de la secció de submarinisme
Us esperam.

Assemblea general ordinària
Logo CNSLa junta Directiva del Club Nàutic de Sóller ha acordat convocar ASSEMBLEA GENERAL ORDINÀRIA, per tal de donar compte de les activitats realitzades aquest any i amb el següent ordre del dia:

1.- Aprovació si s'escau, de l'acta de l'Assemblea anterior.
   2.- Estat de comptes.
   3.- Projectes d'activitats per a l'exercici següent.
   4.- Precs i preguntes.

Dita Assemblea tendrà lloc al Restaurant Doménico del Port de Sóller, el proper dia 15 de desembre a les 20:00 hores en primera convocatòria i a les 20:30 en segona convocatòria.

El president, Rafel Solivellas Coll

Fira de la Mar. Serra de Tramuntana 2017
Els propers dies 16 i 17 de setembre es celebrarà la ja tradicional Fira de la mar del Port de Sóller, que és la més marinera de les fires del nostre port. Hi haurà visites guiades, taules rodones, tallers, exposicions, nit d'havaneres, contacontes, paradetes, cinema, actuacions musicals, passeig en barca, etc.
Podeu davallar el programa de la fira aquí

Social pesca raons
El proper dissabte dia 2 de setembre, tindrà lloc al Port de Sóller el social de pesca de raons. S'espera una gran participació d'embarcacions amb l'assistència de molts d'al·lots.

Escola d’Estiu de Vela
La Federació Balear de Vela, organitza uns cursos de vela per a nins al Port de Sólller al llarg desl mesos de juliol i agost. Per a més informació adeçau-vos a la web de la Federació.

XIII Volta a s'Illeta
Per raons administratives queda anul·lada la volta a s'Illeta d'aquest any.
Disculpau les molèsties.

Neteja de platja i fons marí
26 de maig a les 9'30h: Neteja de plàstics a la platja i Tallers d'educació ambiental (adreçat a les escoles CEIP Pere Cerdà, CEIP Ses Marjades i CEIP Fornalutx).

27 maig a les 8'30h: Neteja fons marí VOLS SER BUSSEJADOR/A VOLUNTARI/A?.
  Inscripcions en el CIJ de Sóller 971638466

3 juny a les 18h: Conferència sobre els microplàstics a la mar en el Museu Balear de Ciències Naturals a càrrec de la Dra. Salud Deudero.

Prèvia al Concurs de fotografia submarina de Sóller 2017 (4K)

Nova directiva del Club Nàutic Sóller
Dimecres passat dia 29 de març el club nàutic va dur a terme una junta extraordinària. Rafel Solivelles va ser elegit com a nou president, substiuïnt l'antic president José Muñiz el qual va ser obsequiat amb una placa de reconeixement per tota la feina duita a terme tots aquests anys.         També es va remplaçar Sebastià Moragues com a secretari per Toni Marroig.      El qual també va ser obsequiat amb una placa de reconeixement per tota la feina duita a terme tots aquests anys.    S' incorpora a sa junta en Santiago Mayol Capapuig.

President, Rafel Solivellas Coll
Vicepresident, Domingo Ramon Navarro
Secretari, Toni Marroig
Tresorer, Juan Francisco Darfeville
Vocal Vela, Onofre Bisbal
Vocal Pesca, Pep Jordan
Vocal Piragua Rafael de Santiago
Vocalía de submarinismo, Rafel Solivellas
Vocal Santiago Mayol

Nova junta directiva

Granizada

21 abril 2018
Social pesca por especies.

3 junio 2018
X Concurso de Fotografía Submarina

9 junio 2018
Social pesca de albacoras al currican

15 junio 2018
Entrega trofeos X Concurso de Fotografía Submarina.

15 septiembre 2018
Dia de puertas abiertas Sóller SUP.

27 octubre 2018
Social de currican.